Masca

Mi-am pus o mască și-am ieșit în lume,
Să fiu și eu în rând cu ea,
Dar nu-nțeleg de ce anume,
La orice pas, îmi tot cădea.

Mi-am cumpărat o nouă mască,
Zic, poate ea îmi va purta noroc?!
E mult mai scumpă, mai frumoasă!
Dar și aceasta mi-a căzut pe loc.

Am încercat din nou, a treia oară.
Ieșit-am rușinată la lumină,
Dar sufletu-ncepuse să mă doară
Și-ndată m-am simțit străină.

Mi-am aruncat în grabă masca
Și am privit lumea altfel,
Atât de sumbră și prostească,
Luptându-se ca-ntr-un duel.

Dar am găsit și oameni care
Erau la fel, de teapa mea.
Atunci am înțeles că fiecare,
Ar trebui s-arunce masca sa.

Elena BM

Lasă un răspuns

