Revederea

De-atâta timp nu am mai fost acasă,
Mulți ani de-atunci s-au spulberat,
Vreau să revăd atâtea locuri sfinte,
Ce în memorie, cu grijă le-am păstrat.

Vreau să mă-ntorc, să o revăd pe mama,
Îmi pare atât de rău că am lăsat-o!
Oare-i la fel de tânără ca-n vremuri?
Sau totuși timpul a schimbat-o?!

Vreau să mă-ntorc, să îl revăd pe tata,
De-atâtea ori în brațe m-a purtat!
Oare-i la fel de chipeș și puternic?
Sau totuși timpul l-a schimbat?!

Vreau să mă-ntorc, să ma revăd pe mine
În oglinjoara mea, uitată lângă pat.
Oare-am rămas aceiași, ca pe vremuri?
Sau totuși timpul m-a schimbat?!

Vreau să mă-ntorc, să îmi revăd trecutul,
Ascuns în poze vechi dintr-un album,
Să mă conving din nou, a câta oară,
Că timpul nu îl poți opri din drum.

Totul e schimbător în viața asta,
După o zi cu soare, se așteaptă ploi,
Iar după ploi, apare curcubeul.
Se schimbă totul, ne schimbam și noi!

Elena BM

Lasă un răspuns

