La ziua de azi

Plinuta, cu parul scurt si carliontat, o fire sensibila, buna la suflet si foarte amabila, mereu gata sa iti zambeasca inapoi.

Cam asa as putea s-o descriu pe fosta mea colega de lucru.

Era foarte deschisa cu mine. Imi povestea despre viata sa, despre familie, vacante si multe altele.

Avea un baiat (pe atunci de 7 ani) si un sot iubitor. Isi faceau cadouri dragute de sarbatori. Vizitasera Parisul doar în doi. Fusesera la Disneyland cu toata familia. Adesea, dupa serviciu, el venea si o astepta pe ea, pana isi termina ziua de lucru, luau cate o cafea si apoi mergeau impreuna acasa.

„Ce romantic”, imi ziceam eu. In adancul sufletului, chiar o invidiam putin….. „Al meu, nu sa-r gandi niciodata sa faca asa un gest „.

Intr-o dimineata, am venit la lucru si am gasit-o plangand. Am intrebat-o ce s-a intamplat, la care ea mi-a raspuns:

– M-a lasat !!!

– Cum adica te-a lasat? Cine te-a lasat? De ce? Cand? Cum?

Eram socata. Nu imi venea a crede cum era posibil, ca o relatie atat de frumoasa, pe care o admiram in tacere, sa se termine asa brusc.

Se pare ca el a pus la indoiala sentimentele fata de ea. Nu o inselase niciodata, dar nu dorea sa se ajunga la asta. Din acest motiv, a hotarat sa o lepede. Nu a vrut sa traiasca in minciuna, prefacandu-se ca totul este bine.

Aveam in fata mea un suflet distrus. Nu stia ce sa faca, de ce sa se apuce, cum sa-i lamureasca copilului de toate cele intamplate. Isi stergea lacrimile doar pentru a mai povesti cate ceva, dupa care incepea din nou a plange. Il iubea !

E greu sa vezi un om suferind. Mai ales atunci cand nu il poti ajuta cu nimic. Nu gaseam cuvinte potrivite pentru a o consola. Ce sfat puteam sa ii dau eu, …cea care stiam ca imi voi petrece seara in familie, alaturi de sot si de copil ?!

Din fericire, peste cateva luni de chin si durere, au hotarat sa inceapa totul de la zero.

La ziua de azi, mai au un baietel, la fel de dulce ca mama sa si totul pare sa fie bine !!!

La ziua de azi, incerc sa nu mai fac comparatii inutile !

La ziua de azi, imi dau seama ca aparentele inseala !

La ziua de azi, sunt multumita de tot ce mi-a dat Bunul Dumnezeu !!!

Elena BM

Lasă un răspuns

