Primavara in suflet

BME_4891-2Imi plac atat de mult plimbarile in natura. Mai ales acum, cand a sosit primavara, padurea, cu linistea si frumusetea sa, imi transmite un sentiment unic de implinire. Acolo imi gasesc armonia interioara si simt ca ceea ce fac, coincide cu ceea ce vreau !!!

Toamna trecuta, mi-am pus in gand sa fac cate un video pentru fiecare anotimp in parte. Orice perioada a anului e frumoasa in felul sau si reda o dispozitie sufleteasca diferita una de alta. Scopul meu este de a transmite aceste stari.

Am reusit deja sa fac un video cu toamna in rolul principal…

https://www.youtube.com/watch?v=7RNDNZ28gEs

Si altul cu iarna…

https://www.youtube.com/watch?v=mEXmMFHUB7g

BME_4880-1Acum a venit randul primaverii. Cu aceasta ocazie, am iesit azi in padure pentru a inregistra unele imagini noi. Mai e ceva timp de asteptat, pana cand iarba va acoperi tot pamantul iar copacii isi vor scoate frunzele. Mai e ceva timp de asteptat, pana cand toate florile isi vor deschide larg usa pentru a primi in ospetie albinele si fluturii. Dar cu toate acestea, deja se simte a primavara.Poti sa vezi primii muguri ce sunt gata de a exploda, primele fire de iarba cum incearca sa strabata printre frunzele si crengile uscate de anul trecut, primele flori dornice de viata. Pasarile zboara de pe o creanga pe alta si totul incepe sa revina la locul sau!!!

Si sufletele noastre cred ca se aseamana cu natura!!!

Se aplica aceleasi reguli. Daca vom lasa lumina si caldura sa partunda in adancul nostru, atunci totul se va trezi la viata. Vor rasari din nou gandurile si faptele bune. De la inceput, poate doar cateva, aproape nevazute, dar cu timpul vor creste mai mari, se vor inmulti si vor acoperi toate uscaturile ramase in suflet din trecut !!!

Traiasca primavara in sufletul tuturor !!!

Elena BM

Lasă un răspuns

