Salut lume!

Am uneori dorinta de a scrie, de a ma impartasi cu unele intamplari , ganduri sau pareri. De ceva timp, ma tot gandesc sa deschid un blog unde as putea expune tot ceea ce imi doresc a face public. Cred ca a ajuns acea zi. In primul rand fac asta pentru propria mea satisfactie. De fiecare data cand am lasat acest gand la o parte, am ramas cu un sentiment de neimplinire. Inafara de asta, poate cuiva ii vor fi de folos postarile mele, ceea ce ar fi de doua ori mai placut.

Cei care ma cunosc, stiu ca imi place sa fotografiez. Deci, am intentia sa postez pe acest blog doar poze ce imi apartin.

Pana data viitoare.

Elena BM

 

Lasă un răspuns

